بهترین روش برای لیفت صورت

لیفت صورت دکتر بینا احمدی نژآد

بهترین روش برای لیفت صورت

در دوران جوانی، پوست صورت معمولاً صاف، درخشان و زیبا است. اما با افزایش سن، استرس، قرار گرفتن در معرض آفتاب، تغییرات جوی هوا و عوامل دیگر چهره ما دیگر نشاط و شادابی روزهای جوانی خود را از دست خواهد داد. افزایش سن و بروز علائم پیری پوست یک امر غیرقابل انکار است و این مشکلات به مروز زمان با شلی و افتادگی پوست، چین چروک، لکه های تیره و سایر مشکلات پوستی نمایان می شود. هر ساله تقاضا برای روش های زیبایی غیر جراحی که می تواند علائم پیری را از بین ببرد، افزایش می یابد. در حال حاضر نیز می توان با استفاده از تکنیک های جدید و غیر جراحی از جمله لیفت با نخ های آپتوس، از افزایش آثار پیری پوست جلوگیری کرد. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و با بهترین روش برای لیفت صورت آشنا شوید.

لیفت صورت دکتر بینا احمدی نژاد

علل و علائم پیری در پوست صورت

اگرچه افزایش سن و علائم پیری اجتناب ناپذیر است، اما برخی دلایل نیز می تواند در تسریع پیری و افتادگی پوست نقش داشته باشد. به طور کلی استفاده بی رویه یا غیر استاندار از محصولات آرایشی و بهداشتی، قرار گرفتن بیش از حد در برابر نورخورشید، تغییرات ناگهانی آب و هوایی، استرس و مصرف برخی داروها از دیگر دلایل پیری پوست محسوب می شود.

همانطور که در بالا اشاره شد، با افزایش سن، پوست صورت و بدن حالت شادابی و سفتی خود را از دست خواهد داد. در واقع با گذشت زمان تولید کلاژن در پوست کاهش یافته و خاصیت کشسانی آن از بین می رود. کاهش کلاژن و الاستین باعث خشک شدن، نازک تر شدن و کاهش قابلیت کشش و افتادگی در پوست می شود. چین های عمیقی بین بینی و دهان شکل می گیرد و همچنین خطوط فک تناسب خود را از دست می دهند. علاوه بر این، پوست های شل و چین های روی گردن به مرور ظاهر می شوند و مشخصه های صورت ناگهان کمی حالت مبهم به خود می گیرند.

لیفت صورت دکتر بینا احمدی نژاد

بهترین روش برای لیفت صورت

باتوجه به رشد علم پزشکی و پیشرفت تجهیزات در این حوزه، امروزه شاهد روش های متعددی برای لیف صورت هستیم. در حال حاضر زنان و مردان بیشتر از پیش به دنبال روش هایی با تهاجم کمتر و کم خطر برای کاهش سرعت روند پیری هستند. یکی از روش های موثر، کم تهاجم و کم خطر، لیفت صورت با نخ آپتوس است. این روش جدید جوایز متعددی در اروپا کسب کرده است که از آن جمله می توان به بهترین روش در بازسازی نقایص صورت اشاره کرد.

دکتر بینا احمدی نژاد با بروزترین تجهیزات روز دنیا خدمات متنوعی از جوانسازی را به شما ارائه می‌دهد. در صورت نیاز به وقت مشاوره و یا نوبت ویزیت کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *