لیفت صورت با نخ آپتوس

نخ آپتوس

لیفت صورت با نخ آپتوس

لیفت صورت با نخ APTOS(آپتوس) روشی برای لیفت بافت های صورت و سفت کردن پوست شل بدون انجام عمل جراحی تهاجمی است. در روشAPTOS ، یک پزشک متخصص آموزش دیده بافت های خمیده صورت و گردن را محکم می کند. سپس نخ ها را با دقت در نواحی از پیش تعیین شده قرار می دهد تا از بافت های زیرین محافظت کرده و لیفت را حفظ کند. شما پس از انجام این روش بلافاصله یک اثر لیفت واضح را مشاهده می کنید که به دنبال آن طی چند هفته آینده پوست صاف و جوان تر به نظر می رسد. این روش در کمتر از یک ساعت و با بی حسی موضعی انجام می شود که زخمی هم ایجاد نمی کند.

ماندگاری نخ آپتوس در لیفت صورت

این نخ ها طولانی ترین ماندگاری را نسبت به نخ های موجود در بازار دارند، به طوری که مواد قابل جذب در نخ آپتوس به تدریج در 1 تا 2 سال جذب می شوند. همه نخ ها می توانند مقادیر مختلفی از کلاژن بالغ نوع 1 تولید کنند، اما نخ های APTOS علاوه بر کلاژن نوع 1 می توانند کلاژن جوان نوع 3 را نیز تولید نمایند. لازم است بدانید که کلاژن جوان نوع 3 می توانند به پوست لطافت و شادابی بخشیده و الاستین که قابلیت ارتجاعی را فراهم می کند، پوست را محکم نگه دارد. این نخ ها پس از جذب شدن، زنجیره ای از کلاژن و الاستین جدید را برای ترمیم مجدد پوست و کند شدن روند پیری پوست پشت سر می گذارند.

همچنین از نخ های لیفت APTOS می توان برای درمان مناطق مختلفی از بدن استفاده کرد. از بین بردن چین و چروک های عمودی پیشانی تا لیفت کردن قسمت جلویی و بیرونی ابروها و بازگرداندن حجم به گونه ها همگی از کاربردهای این نخ هستند. نخ های آپتوس همچنین می توانند خطوط اطراف دهان را صاف کرده و پوست های افتاده را در زیر فک پایین محکم کنند، قسمت های مختلف بدن را لیفت و جوان سازی کنند. به همین علت استفاده از نخ آپتوس بهترین روش برای لیفت صورت شناخته شده است.

لیفت صورت دکتر بینا احمدی نژآد

مزایای استفاده از نخ لیفت آپتوس

  • لیفت و احیا پوست
  • روشی با حداقل تهاجم که تحت بی حسی موضعی انجام می شود.
  • مدت زمان انجام این روش کوتاه و کمتر از یک ساعت است.
  • نتیجه این روش بلافاصله مشهود است.
  • دوران نقاهت در این روش کوتاه است.
  • رشد کلاژن جدید نوع 1، نوع 3 و الاستین افزایش می یابد.
  • میکروسیرکولاسیون و گردش خون افزایش پیدا می کند.
  • ماندگاری این روش طولانی تر از هر روش لیفت صورت است.
  • این روش می تواند با سایر روش های زیبایی ترکیب شود.

کار با نخ آپتوس و مراقبت های پس از آن

روش کار با نخ آپتوس و درمان آن بسیار ساده است و پیچدگی خاصی ندارد. استفاده از نخ های آپتوس حدود 40 دقیقه زمان می برد و اکثر افراد قادرند بلافاصله بعد از عمل با توصیه های پزشک به فعالیت های روزانه خود بپردازند.

این عمل با بی حسی موضعی انجام می شود، اما هر بیمار آستانه درد متفاوتی دارد. به همین علت در صورت وجود هرگونه ناراحتی به پزشک اطلاع دهید تا بتواند بی حسی بیشتری را تزریق کند. برای بیمارانی که نیاز به استفاده از چندین نخ لیفت دارند، موضوع می تواند کمی پیچیده تر باشد و ممکن است ناراحتی بیشتری ایجاد شود.

پس از لیفت صورت با نخ آپتوس، توصیه می شود تا 3 روز از خوابیدن به روی صورت اجتناب کرده و از ماساژ صورت و گردن به مدت یک ماه خودداری کنید. همچنین به مدت دو هفته در قرار گرفتن در معرض نورخورشید مستقیم و ورزش های سنگین پرهیز کنید.

مشاوره قبل از انجام لیفت صورت

توجه داشته باشید که مشاوره قبل از انجام این روش ضروری است. بهترین کاندیداها برای لیفتینگ صورت با نخ بین 35 تا 55 سال هستند و باید کیفیت پوستی نسبتاً خوب داشته و پوست بیش از حد آویزان نباشد. اگر میزان شل بودن پوست شدید باشد، ممکن است جراحی بهترین گزینه باشد. طیف گسترده ای از روش های لیفت با نخ Aptos برای قسمت های مختلف صورت و بدن در دسترس است. همان طور که اشاره شد، لیفتینگ می تواند با پرکننده های پوستی، تزریق بوتاکس و دستگاه های اولتراسوند و لیزر برای دستیابی به نتایج بهبود یافته ترکیب شود.

 

دکتر بینا احمدی نژاد با بروزترین تجهیزات روز دنیا خدمات متنوعی از جوانسازی را به شما ارائه می‌دهد. در صورت نیاز به وقت مشاوره و یا نوبت ویزیت کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *